Pro pacienty

Pro zdravotníky

 
          česky  English  Deutsch 
úvod  | O nemocnici  | Kvalita  | Veřejné zakázky  | F.A.Q.  | Kariera  | Kontakty    
KVALITA

Kvalita - úvod

Systém řízení kvality

Program zvyšování kvality

Indikátory kvality

Stížnosti a pochvaly
  


Zřizovatelem nemocnice
je Kraj Vysočina

Zřizovatelem nemocnice je Kraj Vysočina
Zdravotnický portál
kraje Vysočina

eAmbulance
Systém elektronického objednávání pacientů

 

Nemocnice je certifikována podle ISO 9001


Baby Friendly Hospital
Baby Friendly Hospital



Zabezpečený přenos zdravotních informacím pacienta



 DICOM komunikace mezi zdravotnickými  zařízeními



 eMeDOcS (exchange Medical Documents System)

STŘED - linka důvěry
tel: 568 44 33 11, 775 22 33 11
e-mail: linkaduvery@stred.info
chat: www.elinka.iporadna.cz 

Počasí u nás - výhled na 48h

Datum aktualizace:
24.11.2017

 
Oddělení kvality

Mgr. Bohdana Marečková
Manažerka kvality
Tel. 566 801 604
bohdana.mareckova(a)nnm.cz  

 

 

Vize nemocnice:
Moderní, ekonomicky stabilní, akreditovaná nemocnice, která se o Vás postará po celý život

Motto nemocnice:
Nemocnice Nové Město na Moravě – vlídnost, profesionalita, kvalita

Politika kvality:
1. Poskytujeme kvalitní a bezpečnou péči.

2. Efektivně a pružně reagujeme na nově vzniklé požadavky našich pacientů.

3. Podporujeme partnerský přístup k pacientům, vzájemnou důvěru a spolupráci.

4. Práva pacientů jsou pro nás závazná.

5. Využíváme nejmodernějších diagnostických, léčebných a ošetřovatelských postupů.

6. Efektivně komunikujeme s pacienty, nejbližšími příbuznými.

7. Rozvíjíme týmovou spolupráci, založenou na profesionalitě, slušnosti a vzájemné důvěře.
8. Morální chování zaměstnanců je zrcadlem organizační kultury.

9. Podporujeme vzájemné předávání zkušeností mezi zaměstnanci, rozvoj spolupráce mezi jednotlivými odbornými pracovišti.

10. Podporujeme odborný růst zaměstnanců, využíváme jejich dovedností a schopností.

11. Zapojení zaměstnanců do zvyšování úrovně poskytovaných služeb a efektivity provozu nemocnice.

12. Interními audity zajišťujeme zlepšení a zvýšení efektivnosti všech činností.

13. Sledujeme úroveň poskytovaných služeb a pravidelně je vyhodnocujeme.

14. Rozvíjíme firemní kulturu, komunikaci s pacienty, obchodními partnery, spolupracujícími subjekty a institucemi.

15. Snažíme se budovat dobré jméno nemocnice, spolupracovat s regionálními institucemi.